از برپایی ایستگاه صلواتی تا برگزاری جشن عید غدیر 
از برپایی ایستگاه صلواتی تا برگزاری جشن عید غدیر 

از برپایی ایستگاه صلواتی تا برگزاری جشن عید غدیر 

یونس میجانی گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی است که در قالب این ایستگاه خدماتی همچون کارواش، آرایشگاه ویژه آقایان، پزشکی و دندان پزشکی در حال ارائه به مردم است.
شناسه خبر : 1079119 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر، گفت: امسال این ویژه برنامه ها با محوریت امام جماعت مسجد و با همکاری و همراهی هیئت امنا، کانون فرهنگی هنری، مرکز نیکوکاری، پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران مسجد امام علی (ع) و کانون خادم یاران رضوی شهرستان جیرفت برگزار می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: به منظور هماهنگی در برنامه ها و همچنین ارائه این ویژه برنامه ها به نحو مطلوب و موثر، با مشورت تصمیم گرفته شد امسال ویژه برنامه های بزرگداشت این عید فرخنده به صورت مشارکتی در حال اجرا هستند.


وی بیان کرد: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی است که در قالب این ایستگاه خدماتی همچون کارواش، آرایشگاه ویژه آقایان، پزشکی و دندان پزشکی در حال ارائه به مردم است.


میجانی ابراز کرد: فعالیت ایستگاه صلواتی از شنبه آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه دارد و همچنین در این ایستگاه ماسک و بسته های فرهنگی توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: با توجه به این که در عید غدیر به اطعام نیازمندان و فقرا بسیار سفارش شده بنابراین هم زمان با این عید سعید طرح اطعام غدیر اجرا می شود.


وی اضافه کرد: قرار است در راستای اجرای این طرح ۲ هزار پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل شود.


میجانی عنوان کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با شب عید غدیر جشن برگزار می شود و با توجه به شرایط موجود این جشن در فضای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود البته جشن عید غدیر به طور زنده از صفحه اینستاگرام مسجد نیز پخش می شود و علاقمندان می توانند از منازل خود به تماشای این جشن باشکوه بنشینند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: از جمله برنامه های جشن عید غدیر سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای نمایش و سرود و همچنین برگزاری مسابقه فرهنگی همراه با اهدا جوایز است.


وی در خاتمه تاکید کرد: هدف ارکان مسجد و در راس آن امام جماعت مسجد امام علی (ع) ترویج فرهنگ غدیر است که امیدواریم با اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر به این مهم دست یابیم.

پایان پیام/ 586